מאוהב בעולם

שנת פרסום: 2021 | 275 עמודים
יונגיי מינגיור רינפוצ’ה
יעל שלו
בודהיזם בישראל
רכישה מהירה

הוצאת הספרים של בודהיזם בישראל, שאחראית להוצאה לאור של יותר מעשרים כותרים של ספרות מקורית ומתורגמת בעברית, פועלת כל כולה בהתנדבות ומתקיימת מתרומותיכם. הספרים מוצעים להזמנה במחירים שונים, וחלקם אף ללא עלות. אנו מזמינים אותך לפתוח את הלב, לבחור מחיר בהתאם לרצון וליכולת ולסייע לנו להמשיך במפעל ההנגשה של ספרות בודהיסטית לקהל בישראל

תיאור

תיאור נדיר ואינטימי של חווית סף מוות
והחכמה שהיא העניקה לנזיר טיבטי בעל שם עולמי.

סיפורו של יונגיי מינגיור רינפוצ’ה מתחיל בלילה בו הוא מתגנב החוצה מבעד לשערי המנזר ויוצא לקראת הלא נודע. המוטיבציה שלו? להשליך מעליו את התארים והדרגה שהגדירו את חייו ולחקור את ההיבטים העמוקים והחבויים ביותר של הווייתו. אולם לאחר שלושה שבועות בלבד מתחילת ריטריט ארבע השנים אליו יצא, רינפוצ’ה הופך לחולה אנוש ומסעו מתחיל ברצינות מתוך חווית סף המוות הזו. מה שגילה במשך כל הריטריט שלו – על עצמו ועל העולם סביבנו – מגבש לעד את תרגול המדיטציה שלו ואת השיעורים שהוא מלמד.

מרגש, יפהפה ונפרש בהווי מקומי, מאוהב בעולם הוא תיאור אינטימי של מסע שחוקר שני סוגים של מוות: זה של הגוף וזה של האגו, והדרך בה אנו יכולים לגשר בין שתי החוויות כדי לחיות חיים טובים ומספקים יותר. רינפוצ’ה משתף בשיעורים שלא יסולאו בפז שלמד בריטריט השוטטות שלו במשך ארבע שנים, ובתרגולי המדיטציה שתמכו בו, ומראה כיצד כולנו יכולים להתמיר את הפחד מפני המוות לחיים מלאי שמחה.

Additional information

Weight 0.4 kg
Price

אבחר לשלם ₪78, אבחר לשלם ₪88, אבחר לשלם ₪98

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “מאוהב בעולם”