ניבאנה

שנת פרסום: 2019 | 117 עמודים | הספר מופץ ללא עלות
המכובד פ.א. פאיוטו
אבי פאר ושרית שמשוני
בודהיזם בישראל
רכישה מהירה

הוצאת הספרים של בודהיזם בישראל, שאחראית להוצאה לאור של יותר מעשרים כותרים של ספרות מקורית ומתורגמת בעברית, פועלת כל כולה בהתנדבות ומתקיימת מתרומותיכם. הספרים מוצעים להזמנה במחירים שונים, וחלקם אף ללא עלות. אנו מזמינים אותך לפתוח את הלב, לבחור מחיר בהתאם לרצון וליכולת ולסייע לנו להמשיך במפעל ההנגשה של ספרות בודהיסטית לקהל בישראל

תיאור

קריאה בהסבריו של המכובד פאיוטו, מלמדת ומזכירה כיצד בחינת המושג המכונן ניבאנה משמשת קרקע פורייה לשאלות מהותיות – נדרשות וחשובות – העומדות בבסיס מחויבותנו לדרך רוחנית-דתית, תהא אשר תהא: מהו האידיאל המנחה אותנו בהליכתנו בדרך? כיצד אנו מסבירים לעצמנו את המאמץ? כיצד אנו מבינים את משמעותו של המאמץ? מה מטרתו? האם אנו נכונים לבחון גם את הבנתנו-זו באופן ביקורתי? האם אנו נכונים להתבונן בעצמנו וסביבתנו, ובאופן בו הם משתלבים )או לא( בדרך? מהם החיים הראויים לנו כעת, כאן בזמן הזה, וכיצד הדבר שזור בדרך שלקחנו על עצמנו? איזה אדם אני רוצה להיות? באיזו קהילה אני רוצה לחיות? וכיצד אידיאל הניבאנה קשור לתהיות בסיסיות אלה?

המכובד פ.א. פאיוטו, מוכר כיום כמלומד הבודהיסטי הבכיר ביותר בתאילנד.
פרסומיו הרבים, עבודותיו וספריו, מבוססים על ידע יוצא דופן ורחב היקף של התורה הבודהיסטית המסורתית והשלכותיה על החברה של ימינו.

המכובד פ.א. פאיוטו הוא זוכה פרס אונסק”ו – ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו”ם – לחינוך לשלום.

Additional information

Weight 1 kg
Price

תרומה של ₪108, תרומה של ₪78, תרומה של ₪88, תרומה של ₪98, אבחר לא לשלם

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “ניבאנה”