שמעתי את הבודהה שר

שנת פרסום: 2019 | 115 עמודים
אבי פאר
בודהיזם בישראל
רכישה מהירה

הוצאת הספרים של בודהיזם בישראל, שאחראית להוצאה לאור של יותר מעשרים כותרים של ספרות מקורית ומתורגמת בעברית, פועלת כל כולה בהתנדבות ומתקיימת מתרומותיכם. הספרים מוצעים להזמנה במחירים שונים, וחלקם אף ללא עלות. אנו מזמינים אותך לפתוח את הלב, לבחור מחיר בהתאם לרצון וליכולת ולסייע לנו להמשיך במפעל ההנגשה של ספרות בודהיסטית לקהל בישראל

תיאור

פרשנות תמיד הייתה כרוכה בתרגום והעברה נאותה של המסורת על פני אזורים ושפות רחוקים.

הספר שלפנינו הוא דוגמה טובה ומעוררת השראה למפגש מעין זה. הדיון שמוצע בו רקום במלאכת מחשבת, הנובעת משנים של למידה ואהבה כנה למסורת הבודהיסטית. בבסיסו מצויים תרגומיו היפים של אביתר שולמן לקטעי שירה ופילוסופיה עתיקים – מראשית דרכה של הדרך הבודהיסטית – אשר תורגמו על ידו לראשונה לעברית בספרו שירת הארה: תרגומים מהשירה הבודהיסטית העתיקה (ירושלים: כרמל, 2013), ולצדם פרשנותו של אבי פאר.

אבי, ברגישותו הרבה, באומץ יצירתי ומתוך ניסיון חייו ותובנותיו, חושף בפנינו זוויות מבט חדשות ומעוררות על עצם ההליכה בדרך. מילותיו מהוות ניסיון פרשני עדכני הבא לידי ביטוי בשפה העברית החיה, ונוגעות בחיינו כאן – בישראל של הזמן הזה. התוצאה היא ספר המכיל בחובו הגות בודהיסטית מקורית, עמוקה, עשירה ובעיקר – חכמה וחומלת. אני בטוח שספר זה ייגע בלבם של קוראים רבים.
(מתוך המבוא לספר מאת ד”ר איתן בולוקן)

אבי פאר לומד ומתרגל בודהיזם ומדיטציה החל מ-1995.  מלמד בודהיזם בריטריטים, קורסים וקבוצות לימוד ותרגול  שבועיות (סנגהא),

ממייסדי אתר “בודהיזם בישראל”. ממתרגמי הספרים  “מה שלימד הבודהא” ,”סמה סטי- תשומת לב נכונה”, “ההתהוות המותנית”, “טוב, רוע ומעבר להם-הקארמה בלימוד הבודהיסטי” , “חשיבה בהירה” ומחבר  הספרים  “שירי דהרמה- שירים להולכים בדרך”, ו”מעמקים לא אישיים”

Additional information

Weight 0.4 kg
Price

אבחר לשלם ₪78, אבחר לשלם ₪88, אבחר לשלם ₪98

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “שמעתי את הבודהה שר”